Börjar fundera på ljusskyltar till firman, någon med erfarenhet?
Vårt företag har en fasad som känns lite anonym, särskilt under kvällstid, och jag funderar på att investera i ljusskyltar för att öka vår synlighet. Jag fann en sida för Butiksskyltar stockholm - En Skylt som erbjuder ljusskyltar bland andra utomhusskyltar och hävdar att de kan hjälpa företag att attrahera kunder och lyfta varumärket med skräddarsydda skyltlösningar. Det låter som något vi behöver. Det är en stor investering, så jag vill gärna höra om någon har erfarenhet av att installera ljusskyltar? Är det en kostnad som betalar sig i ökad synlighet och kundtillströmning, och finns det några särskilda fallgropar man bör tänka på när man beställer en ljusskylt?
8 Views

Ljusskyltar kan verkligen göra stor skillnad för ett företags exponering, speciellt om verksamheten bedrivs på en plats där det rör sig folk även under mörka timmar. De signalerar professionalism och kan bidra till att bygga varumärkeskännedom genom att ständigt exponera logotyp och företagsnamn. Dessutom kan en väldesignad ljusskylt fungera som ett landmärke och underlätta för kunder att hitta till rätt adress.