top of page

MoNetwork Group

Public·473 members

Städhjälp i Nacka vardag

Det började egentligen med att jag försökte få mer ordning i vardagen och insåg att städningen tar mer tid än jag trodde. Jag satt en kväll och gick igenom olika alternativ utan att ha något tydligt mål. Under tiden klickade jag in på Städhjälp Nacka med Limpio och såg att de verkar erbjuda hjälp just i Nacka. Det fanns information om olika typer av städning och hur det kan anpassas efter behov. Jag gick igenom sidan ganska lugnt och försökte förstå hur allt är upplagt. Det var inte svårt att hitta mellan sektionerna, vilket gjorde det enklare att få en helhetsbild. Samtidigt blev jag lite osäker på hur man avgör vad som faktiskt passar ens situation. Är det någon som har gått igenom samma sak och vet hur man brukar tänka där?

9 Views
Sia Enko
Sia Enko
12 hours ago

När jag började tänka i liknande banor handlade det mest om att hitta något som passar in i vardagen utan att det känns komplicerat. Jag har sett den sidan du nämner när jag letade runt i Nacka, men jag stannade inte så länge första gången. Det jag minns är att det var ganska lätt att få en överblick över vad de erbjuder. Jag brukar ofta återvända till samma sidor flera gånger innan jag förstår vad som är relevant för mig. Det är inte alltid tydligt direkt vad som är viktigt. Efter ett tag märker man ändå vad som känns rätt. Hur ofta tänker du att du skulle behöva hjälp?

SERVICES

Care rooted in dignity, choice, and connection

Supportive Care & Essential Resources

Wound Care & Health Support
Peer Support & Individual-Defined Recovery

Drop-In Community Space

Outreach & Street-Based Support

Community Engagement & Partnership

CONTACT
Michelle Charbonnier

Executive Director

Michelle@monetwork.org